UGN Security Forums
My ProfileMember DirectoryLogin
Search our ForumsView our FAQView our Site Rules
View our CalendarView our Active TopicsGo to our Main Page

UGN Security Store
 

Network Sites UGN Security, The GoNix Initiative, Elite Web Gamers, Back of the Web, EveryDay Helper, VNC Web Design & Development
November
Su M Tu W Th F Sa
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Sponsored Links
Latest Postings
Latest Reviews
Page 1 of 2 1 2 >
Topic Options
Rate This Topic
#21551 - 12/12/02 08:31 AM The Pillow Incident
ninjaneo Offline
UGN Security Staff

Registered: 03/06/02
Posts: 256
Loc: CA, USA
Weeve0wns: how did you microwave a pillow?=)
Nuttnin: rofl
Nuttnin: heh
Nuttnin: I was grogy on nyquil
Nuttnin: lol
Weeve0wns: little?
Nuttnin: and
Weeve0wns: LOL
Nuttnin: I started reading the pilow tag
Nuttnin: it was all "for fluffiness" tumble dry for 5 minutes
Weeve0wns: LMAO
Nuttnin: and I thought that the they ment the microwave
Nuttnin: rofl
Nuttnin: so I jammed that fucker in their
Weeve0wns: bet you were like 5 minutes fuck that.....try 30 seconds lol
Nuttnin: (polyester pillow btw)
Nuttnin: and in like 15 seconds
Nuttnin: BOOOM
Nuttnin: lol
Weeve0wns: ROFL
Nuttnin: the fucking thing had turn to like liquid and was on fire
Nuttnin: lol
Weeve0wns: lol
Nuttnin: so I janked the door open
Nuttnin: and put it on the sounter
Nuttnin: (bad mistake)
Nuttnin: lol
Nuttnin: because it was so fucking hot
Weeve0wns: lol
Nuttnin: I couldnt carry it to the sink
Nuttnin: lol
Nuttnin: so then
Weeve0wns: ROFL
Nuttnin: my dad walks in the room
Nuttnin: and he was all "WHAT THE FUCK HAPPENED"
Nuttnin: lol
Nuttnin: the wall was like on fire and shit
Nuttnin: hahaha
Weeve0wns: dood....post that on UGN Security
Nuttnin: then we threw the pillow outside
Nuttnin: lol...
Weeve0wns: say Neo and weeve's pillow talk lol
Nuttnin: (all cement and shit so that was safe)
Nuttnin: lol k
Nuttnin: then we looked at the counter
Weeve0wns: omg use a shovel?
Nuttnin: and it was like melted
Nuttnin: rofl
Nuttnin: no it had stopped burning
Nuttnin: lol
Weeve0wns: a spork works in most conditions but DAYum lol
Nuttnin: yah heh..
Nuttnin: it was one of those beach house get-aways
Nuttnin: lol
Nuttnin: the cleaning lady walked in the next da
Nuttnin: y
Weeve0wns: lol
Nuttnin: and shit she didnt even notice the god damn burns
Nuttnin: until
Nuttnin: she opened the microwave
Nuttnin: rofl
Weeve0wns: AHAHAHAHAHHAHAHAHA
Nuttnin: the god damn disc that spins on the ground
Nuttnin: was like litterally fucking stuck
Nuttnin: lol
Nuttnin: because it had turned to liquid
Nuttnin: lol
Nuttnin: and then hardened
Nuttnin: (it was glass)
Nuttnin: lol
Nuttnin: the damage easily racked up like 173 bucks
Nuttnin: heh
Weeve0wns: nm name that don't tumble dry a pillow in the microwave for 15seconds use the dryer
Nuttnin: :-X
Nuttnin: lol... Fucking nyquil
Nuttnin: lol
Weeve0wns: was your dad pissed?
Nuttnin: lol hell ya
Nuttnin: he fuckin made me take a walk with him down to the cliff
Nuttnin: lol
Nuttnin: i thought he was gonna toss me over
Nuttnin: :-X
Nuttnin: lol but then to get him off my back
Weeve0wns: ROFL
Nuttnin: i was all... "Let me handle this one dad, I can take the responsibility"
Nuttnin: rofl
Nuttnin: so thats how i took care of the pillow incident
Nuttnin: lol
Nuttnin: stole 173 bucks from terry and boom
Nuttnin: lol
Nuttnin: fixed
Weeve0wns: yea lol....better then a cliff dive ROFL
Nuttnin: lol yah'
Weeve0wns: lol better name it topic The Pillow Incident

Top
Sponsored Links
      
#21552 - 12/12/02 12:43 PM Re: The Pillow Incident
Defcon Offline
Ass Clown

Registered: 03/04/02
Posts: 384
Loc: 508 or 207
living proof that Neo is a true dumbass
_________________________
"Remember how much fun you had shooting spitwads at the teacher in seventh grade? Imagine applying that kind of attitude to actually fucking with Mitsubishi!"
- Jello Biafra

Top
#21553 - 12/12/02 07:23 PM Re: The Pillow Incident
Curse Offline

Enforcement Admin

Registered: 03/04/02
Posts: 533
Loc: San Andreas
Dextromehtorphan HydroBromide does some weird shit... Especially if you abuse it daily like Neo...

Top
#21554 - 12/12/02 07:31 PM Re: The Pillow Incident
Ice Offline
UGN News Staff

Registered: 11/29/02
Posts: 1146
Loc: Canada
lol what happened to the old fashion army man in the microwave ??
_________________________
Good artists copy, great artists
steal.

-Picasso

Top
#21555 - 12/12/02 07:53 PM Re: The Pillow Incident
BlackSpider Offline
Junior Member

Registered: 09/23/02
Posts: 71
you always got to try new stuff [smoking]

Top
#21556 - 12/13/02 01:01 AM Re: The Pillow Incident
ninjaneo Offline
UGN Security Staff

Registered: 03/06/02
Posts: 256
Loc: CA, USA
rofl! heh.. my dad just handed me some nyquil cuz I was bitchin about my head.. he was all drink this.... lol

Top
#21557 - 12/13/02 07:37 AM Re: The Pillow Incident
AlienTerror Offline
Member

Registered: 09/10/02
Posts: 129
Loc: Sweden
This txt contained pretty many rofl and lol(makes it kinda boring) Next time don't use the microwave, use ur mom=)
_________________________
*ZmaJL*

Top
#21558 - 12/13/02 04:12 PM Re: The Pillow Incident
BackSlash Offline
UGN's Resident Homo

Registered: 03/16/02
Posts: 599
Loc: TN
smooth neo...
_________________________
"It's better to burn out, than to fade away."

Top
#21559 - 12/13/02 05:47 PM Re: The Pillow Incident
dashocker Offline
Member

Registered: 03/05/02
Posts: 524
Loc: Cornfields everywhere...
lar lar, neo you are such a dumb jew. why the fuck would your Dad give you Nyquil for a headache? Every heard of Tylenol, Advil, Ibuprofen, etc. ? Is he hooked on the Nyquil too? lol, How do you steal money from your neighbor? That bitch must be heavy on the homemade "pro-zakk" or some shit. BTW, your a dumbass.

dash

Top
#21560 - 01/04/03 07:06 PM Re: The Pillow Incident
Cold Sunn Offline
UGN GFX Whore

Registered: 03/03/02
Posts: 574
Loc: us
Quote:
Originally posted by AlienTerror:
This txt contained pretty many rofl and lol(makes it kinda boring) Next time don't use the microwave, use ur mom=)
And all are AlienTerror having no many clue for what the fuck you saying because of pretty many words left out (makes it kinda boring)

neo- holy shit hahaha

Top
#21561 - 01/04/03 10:02 PM Re: The Pillow Incident
BackSlash Offline
UGN's Resident Homo

Registered: 03/16/02
Posts: 599
Loc: TN
even on nyquil, i don't understand how someone could do something so stupid.
_________________________
"It's better to burn out, than to fade away."

Top
#21562 - 01/04/03 10:23 PM Re: The Pillow Incident
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
You obviously don't know Neo too well then, do you?

Top
#21563 - 01/04/03 11:08 PM Re: The Pillow Incident
Defcon Offline
Ass Clown

Registered: 03/04/02
Posts: 384
Loc: 508 or 207
Yeah makes me wonder if maybe... just maybe Imperial is smarter then Neo... scary huh
_________________________
"Remember how much fun you had shooting spitwads at the teacher in seventh grade? Imagine applying that kind of attitude to actually fucking with Mitsubishi!"
- Jello Biafra

Top
#21564 - 01/05/03 02:59 PM Re: The Pillow Incident
$500,000 Bentley Offline
Member

Registered: 06/20/02
Posts: 259
Loc: SXM
i thought it was hilarious....
_________________________
If your not living life on the edge, your taking up to much room

Top
#21565 - 01/05/03 03:11 PM Re: The Pillow Incident
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
You would.

Top
#21566 - 01/05/03 03:24 PM Re: The Pillow Incident
fleshwound Offline
Member

Registered: 03/10/02
Posts: 536
Loc: CO
uh.. nyquil doesn't fuck someone up to the point where they would think putting a pillow in a microwave is a good idea. all it does is make you fall asleep. i've seen the effects when someone downs a bottle or two of nyquil. believe me, they were still smart enough to not go microwaving things that shouldn't be mircrowaved. all he did was sleep.... for a long time. yep. so, being messed up on nyquil is no excuse. but that's just my opinion.
_________________________
"when you look around, you can't tell me honestly you're happy with what you see"

Top
#21567 - 01/05/03 04:59 PM Re: The Pillow Incident
Moffesto Offline
UGN Supporter

Registered: 04/22/02
Posts: 730
Loc: Kuntucky
yeah, if you OD on tylonol 3 or something i would think other wise. thats one of the most fucked up things ive ever heard, microwaving a pillow, lmfao. I think i just shat myself.
_________________________
2 people can keep a secret as long as one is dead

Top
#21568 - 01/05/03 11:27 PM Re: The Pillow Incident
ninjaneo Offline
UGN Security Staff

Registered: 03/06/02
Posts: 256
Loc: CA, USA
/e shurgs.. what the hell can I say? I did it :x

btw this is the fucking awsomest thing ive ever seen ( [ninja] )

Top
#21569 - 01/06/03 02:24 AM Re: The Pillow Incident
Curse Offline

Enforcement Admin

Registered: 03/04/02
Posts: 533
Loc: San Andreas
I don't doubt that Neo microwaving that pillow is a result of him drinking too much Nyquil, because I've seen people on DXM do some pretty stupid shit...

Top
#21570 - 01/07/03 12:46 AM Re: The Pillow Incident
fleshwound Offline
Member

Registered: 03/10/02
Posts: 536
Loc: CO
haha.. i hear that one curse. i've seen some very fucked up shit done by people on DXM. oh.. it also turned every one of them into a total fucking asshole.. except for marty. he stayed cool the whole time. tony went crazy and claimed to be god. oh, he also became a homo. andy took his computer out to the train tracks and smashed it because it was telling him to do things. and aaron got really huge pupils and thought he was in love with me. jonathon just turned into a fucking dick. and on the 6 mile walk, logan licked a dead fox. yep... dxm made everyone i know that did it, utterly stupid. again, except for marty.
_________________________
"when you look around, you can't tell me honestly you're happy with what you see"

Top
#21571 - 01/08/03 05:48 AM Re: The Pillow Incident
Curse Offline

Enforcement Admin

Registered: 03/04/02
Posts: 533
Loc: San Andreas
I saw fast moving trains appear to be moving as if they were going five miles per hour...

Top
#21572 - 01/08/03 07:41 PM Re: The Pillow Incident
$500,000 Bentley Offline
Member

Registered: 06/20/02
Posts: 259
Loc: SXM
what exactly is DXM?
_________________________
If your not living life on the edge, your taking up to much room

Top
#21573 - 01/08/03 11:46 PM Re: The Pillow Incident
fleshwound Offline
Member

Registered: 03/10/02
Posts: 536
Loc: CO
dextromethorphan. it's in stuff like cough medicine. i believe it's a dissociative. similar to ketamine and pcp. it's legal and it's cheap.
_________________________
"when you look around, you can't tell me honestly you're happy with what you see"

Top
#21574 - 01/09/03 03:21 PM Re: The Pillow Incident
$500,000 Bentley Offline
Member

Registered: 06/20/02
Posts: 259
Loc: SXM
legal and it fucks you up like that?hhmmmmmm
_________________________
If your not living life on the edge, your taking up to much room

Top
#21575 - 01/09/03 07:22 PM Re: The Pillow Incident
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
Don't go running out to the store just yet. Excessive doses of DXM are known to cause brain injury, much like illegal drugs.

Top
#21576 - 01/09/03 07:27 PM Re: The Pillow Incident
dashocker Offline
Member

Registered: 03/05/02
Posts: 524
Loc: Cornfields everywhere...
d00d, didnt you see that episode of CSI where that jealous cheerleader takes some PCP and then stabs the other cheerleader with the stake thats holding down the soccer net and starts eating her flesh and then gets E coli and then...

Top
#21577 - 01/09/03 08:24 PM Re: The Pillow Incident
ohfuk Offline
UGN Supporter

Registered: 08/31/02
Posts: 274
DMX is very bad, i know some people who started using that and got madly adicted. i know one girl who was drinking bottles of cough medicine at a time, she almost died and had to get to the hospital. now, after months of rehab, shes ok. if you want to try, fine, thats your decison. but be warned.

Top
#21578 - 01/19/03 02:26 AM Re: The Pillow Incident
fook Offline
Junior Member

Registered: 08/01/02
Posts: 14
Loc: Portland, OR
what the hell this isnt the pillow incident post, wtf happened?

oh wait yeah it is its just page two and went off topic big time.

anyways, we all know the truth neo. and that is that you were longing for the love of a good woman (or man, whichever way you swing these days) and instead of searching for a warm body in a yahoo chat room like you normally do you decided to hump a hot pillow. Shit you coulda got a cheap hooker for 173 bucks....

PS curse has the best avatar ever
_________________________
486 From Hell

Top
#21579 - 08/21/03 09:52 AM Re: The Pillow Incident
weeve Offline
UGN Super Poster

Registered: 10/29/02
Posts: 616
Loc: The Beach
Liek I forgot all about this till I searched nuttnin, lmao ahhhhh good times. All good times.
_________________________
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"

Top
#21580 - 08/21/03 10:17 AM Re: The Pillow Incident
HighLander Offline

*****

Registered: 03/07/02
Posts: 270
Loc: Canada
Good job Neo, at least we know you will always be here to amuse us.......... <img src=" title="" src="graemlins/laugh.gif" />
_________________________
Unless you try something to which you have not already succeeded ~ Then you shall NEVER grow

Top
Page 1 of 2 1 2 >

Featured Member
Registered: 08/22/14
Posts: 1
Forum Stats
2151 Members
46 Forums
35778 Topics
70948 Posts

Max Online: 1567 @ 04/25/10 05:20 AM
Top Posters
UGN Security 28939
Gremelin 7193
§intå× 3255
SilentRage 1273
Ice 1146
pergesu 1136
Infinite 1041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Newest Members
HushHush, golqm, Tim050, Gecko666, defghi795767
2150 Registered Users
Who's Online
0 registered (), 363 Guests and 305 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Latest News
luxury goods sales at $405B by 2019
by golqm
10/28/14 05:19 AM


Donate
  Get Firefox!
Get FireFox!