UGN Security Forums
My ProfileMember DirectoryLogin
Search our ForumsView our FAQView our Site Rules
View our CalendarView our Active TopicsGo to our Main Page

UGN Security Store
 

Network Sites UGN Security, The GoNix Initiative, Elite Web Gamers, Back of the Web, EveryDay Helper, VNC Web Design & Development
August
Su M Tu W Th F Sa
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Sponsored Links
Latest Postings
Amazon Gift Card Generator/KeyGen?te
by Gecko666
08/22/14 09:21 AM
Latest Reviews
Topic Options
Rate This Topic
#23047 - 08/08/02 07:01 PM no time in class
Moffesto Offline
UGN Supporter

Registered: 04/22/02
Posts: 730
Loc: Kuntucky
i was wondering if anyone had any good info on sociology and psychology. 2 classes i cant fit in because cisco 1 and 2 and pc repair 1 and 2. I really wanna takem but id figure i could give it a shot to learn on my own.
_________________________
2 people can keep a secret as long as one is dead

Top
Sponsored Links
      
#23048 - 08/08/02 09:35 PM Re: no time in class
Curse Offline

Enforcement Admin

Registered: 03/04/02
Posts: 533
Loc: San Andreas
Study people closely, you will notice how one extreme causes another extreme, example a girl who gets no attention by her father will probably be very slutty and like having lots of guys paying attention to her...

Top
#23049 - 08/08/02 10:23 PM Re: no time in class
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
Do have a look at studies about body language. I find it very fascinating...

Top
#23050 - 08/08/02 10:43 PM Re: no time in class
Asteos Offline
Member

Registered: 03/04/02
Posts: 217
Loc: Nadia
lol good point Curse
_________________________
=~ s/boredom/ studies/g

Top
#23051 - 08/13/02 04:50 PM Re: no time in class
Moffesto Offline
UGN Supporter

Registered: 04/22/02
Posts: 730
Loc: Kuntucky
yeah curse, i know a few chicks like that... father is an alcholic/drug addict and she hates him and is like 14 or 15 and lost her virginity like when she was 13... lah lah, u get the point
_________________________
2 people can keep a secret as long as one is dead

Top
#23052 - 08/13/02 05:31 PM Re: no time in class
CyberNerd Offline
Member

Registered: 05/17/02
Posts: 189
Loc: Here
You could just go up to your local college campus and buy the text books on the two subjects
_________________________
Just because I dont care doesn't mean that I don't understand.
-Homer Simpson

Top
#23053 - 08/13/02 11:12 PM Re: no time in class
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
Dude..I can't wait til the start of this semester. Intro to Psychology. :x

Top
#23054 - 08/13/02 11:19 PM Re: no time in class
Deviation187 Offline
Member

Registered: 03/26/02
Posts: 536
Loc: L.A Cal.
you guys already in school, fsck i have to go register at my school today, i dunno why i have to do it every year, I think ill go to sleep i dunno cuz im not sleepy, its barely 12:16 and i have to be there at 7am cuz then it gets packed. but yeah i get in on the 29th, my classes are gonna suck, the only one im looking forward to is spanish, i already know it so its gonna be easy heh, err actually I can speak it but i have trouble spelling it right.
And i want to take computer class but it sucks, just typing and simple stuff, nothing I cant already do so theres no point.
_________________________
"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/

Top
#23055 - 08/14/02 12:47 AM Re: no time in class
unreal Offline



Registered: 03/01/02
Posts: 860
Loc: KCRQ
That's why registering for classes in college rules. Online registering owns you...

Top
#23056 - 08/14/02 01:14 AM Re: no time in class
mtlhd Offline
Junior Member

Registered: 05/21/02
Posts: 67
Loc: Los Angeles,CA
Quote:
That's why registering for classes in college rules. Online registering owns you...
I like it and then I don't like it. Take for instance last semester. I waited until the last 2 days to register...lol Only to find out that I had to clear some shit with finacial aid and it was too late and I couldn't register. It really brings out the laziness in me. ...which reminds me, I have to register very soon...ugh...back to school [Puke]
_________________________
People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use.

Top
#23057 - 08/14/02 01:19 AM Re: no time in class
xero Offline
Member

Registered: 03/28/02
Posts: 192
Quote:
And i want to take computer class but it sucks, just typing and simple stuff, nothing I cant already do so theres no point.
lol those high school "computer" classes are ridiculous... especially if you live in the ghetto.. :p
_________________________
"Most of our imports come from outside the country" -George W. Bush

http://www.zero-technologies.com

Top

Featured Member
Registered: 08/20/13
Posts: 1
Forum Stats
2148 Members
46 Forums
34029 Topics
69196 Posts

Max Online: 1567 @ 04/25/10 02:20 AM
Top Posters
UGN Security 27191
Gremelin 7192
§intå× 3255
SilentRage 1273
Ice 1146
pergesu 1136
Infinite 1041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Newest Members
Gecko666, defghi795767, Devo60, ali, lavos
2147 Registered Users
Who's Online
0 registered (), 299 Guests and 272 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Latest News


Donate
  Get Firefox!
Get FireFox!