UGN Security Forums
My ProfileMember DirectoryLogin
Search our ForumsView our FAQView our Site Rules
View our CalendarView our Active TopicsGo to our Main Page

UGN Security Store
 

Network Sites UGN Security, The GoNix Initiative, Elite Web Gamers, Back of the Web, EveryDay Helper, VNC Web Design & Development
September
Su M Tu W Th F Sa
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Sponsored Links
Latest Postings
The History Thread...
by Gremelin
09/18/14 09:42 AM
Doom 3
by Cyrez
09/11/14 08:58 PM
Amazon Gift Card Generator/KeyGen?te
by Gecko666
08/22/14 09:21 AM
Latest Reviews
Page 1 of 2 1 2 >
Topic Options
Rate This Topic
#26659 - 07/16/02 01:42 AM Complaints
Deviation187 Offline
Member

Registered: 03/26/02
Posts: 536
Loc: L.A Cal.
Ok let me be the first one to complain, is anyone else annoyed by that damn gum ball, or crystal ball crap that comes out? damn that thing comes out everywhere! you click, it pops up,click POP, click POP, grrr, well not all the time but It comes out often makes me want to break through the monitor with my hand, grab it throw it on the floor and step on it!well nothing much can be done about it I guess but its just annoying <img src=" title="" src="graemlins/pissed.gif" /> sigh... I feel better.
_________________________
"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/

Top
Sponsored Links
      
#26660 - 07/16/02 01:57 AM Re: Complaints
xero Offline
Member

Registered: 03/28/02
Posts: 192
ads pay for the site ya' know....isnt that right gizmo? lol
_________________________
"Most of our imports come from outside the country" -George W. Bush

http://www.zero-technologies.com

Top
#26661 - 07/16/02 01:58 AM Re: Complaints
Deviation187 Offline
Member

Registered: 03/26/02
Posts: 536
Loc: L.A Cal.
...and i quote myself
Quote:
well nothing much can be done about it I guess but its just annoying
thats why I put that...
_________________________
"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/

Top
#26662 - 07/16/02 01:59 AM Re: Complaints
Deviation187 Offline
Member

Registered: 03/26/02
Posts: 536
Loc: L.A Cal.
see I barely clicked "add reply" and bam quess what came up lol [Shit]
_________________________
"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/

Top
#26663 - 07/16/02 02:00 AM Re: Complaints
xero Offline
Member

Registered: 03/28/02
Posts: 192
lol dev is having a bad day...

AHH stupid crystal ball, get out of the way!
_________________________
"Most of our imports come from outside the country" -George W. Bush

http://www.zero-technologies.com

Top
#26664 - 07/16/02 02:28 AM Re: Complaints
Moffesto Offline
UGN Supporter

Registered: 04/22/02
Posts: 730
Loc: Kuntucky
lol, how much do you get paid for having that bastard? im sure you could find one that aint so annoying .
_________________________
2 people can keep a secret as long as one is dead

Top
#26665 - 07/16/02 05:07 AM Re: Complaints
Mac-10Daddy Offline
Junior Member

Registered: 06/23/02
Posts: 17
Loc: ny
GRRRR ihavent postedin a while but that damn ball it reall makes me mad i go to log
in and pop its up then i login and it pops up gain i fell like [Shit] <img src=" title="" src="graemlins/pissed.gif" /> [Machine] the dam thing so i know how u feel
_________________________
Its all fun and games until someone gets hurt...Then its hallarious

Top
#26666 - 07/16/02 05:47 AM Re: Complaints
SilentRage Offline
DollarDNS Owner

Registered: 03/04/02
Posts: 1273
Loc: OH, USA
servedby.advertising.com ads no longer works on my computer. I don't see ads, I don't see popups, I don't see killer gumball machines...

I'm tellin you guys, that site is a whore, lots of people use it.
_________________________
Domain Registration, Hosting, Management
http://www.dollardns.net

Top
#26667 - 07/16/02 11:37 AM Re: Complaints
Nexus Offline
Junior Member

Registered: 03/04/02
Posts: 16
Loc: UK
/me is confused...

What pop-up ?

Top
#26668 - 07/16/02 12:14 PM Re: Complaints
Deviation187 Offline
Member

Registered: 03/26/02
Posts: 536
Loc: L.A Cal.
Lucky Nexus :rolleyes:
_________________________
"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/

Top
#26669 - 07/16/02 12:43 PM Re: Complaints
Cold Sunn Offline
UGN GFX Whore

Registered: 03/03/02
Posts: 574
Loc: us
SR, why don't they show up on your computer? first thought that comes to mind is that thing in frequency...i think I am gonna do that right now.

Top
#26670 - 07/16/02 12:51 PM Re: Complaints
SilentRage Offline
DollarDNS Owner

Registered: 03/04/02
Posts: 1273
Loc: OH, USA
By editing my hosts file... I've already posted before about it.
_________________________
Domain Registration, Hosting, Management
http://www.dollardns.net

Top
#26671 - 07/16/02 01:56 PM Re: Complaints
olosoft Offline
Member

Registered: 03/02/02
Posts: 143
Loc: .
wow, thats a good idea. tricky silentrage.

Top
#26672 - 07/16/02 01:57 PM Re: Complaints
olosoft Offline
Member

Registered: 03/02/02
Posts: 143
Loc: .
oh, and do you have any idea why the hosts file is under drivers?

Top
#26673 - 07/16/02 03:10 PM Re: Complaints
Gremelin Online   shocked

Community Owner
*****

Registered: 02/28/02
Posts: 7193
Loc: Portland, OR; USA
lol... their all random, and pay for the site, so unless the store gets popular or we have more active of a store, or you all can find a better company to go through it'll lstay as it is.

Its funny though, I made the store up how you all wanted it hearing "if you do this i'll buy one" etc, yet after I do it no one buys anything.
_________________________
Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, Elite Web Gamers & VNC Web Design Owner

Top
Page 1 of 2 1 2 >

Featured Member
Registered: 02/28/02
Posts: 7193
Forum Stats
2148 Members
46 Forums
34437 Topics
69607 Posts

Max Online: 1567 @ 04/25/10 02:20 AM
Top Posters
UGN Security 27599
Gremelin 7193
§intå× 3255
SilentRage 1273
Ice 1146
pergesu 1136
Infinite 1041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Newest Members
Tim050, Gecko666, defghi795767, Devo60, ali
2148 Registered Users
Who's Online
1 registered (Gremelin), 302 Guests and 322 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Latest News


Donate
  Get Firefox!
Get FireFox!