Whats your personal website?

Posted by: Moffesto

Whats your personal website? - 06/24/02 07:16 AM

People.... post links to sites you have created . Im trying to get ideas for a new website and good ways to lay it out. If you have any pointers.... please feel free to explain. And yes I know html so dont tell me to learn it, lol.
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 06/24/02 03:18 PM

http://rrfn.Promodtecnologies.com

http://Promodtecnologies.com

http://WeThe.com

The Promod main page needs some work. I recomend learning PHP. It can give you the functionality of perl, but is as easy to learn as HTML. Plus is plays well with MySQL. MySQL can give you tons of options when designing your web page. I used to like Flash. But I had to quit using it as too many pages have flash now. I also ran into a problem with Quick Time messing up Flash links.
Posted by: olosoft

Re: Whats your personal website? - 06/26/02 03:16 PM

http://www.olosoft.net, and i just bought olosoft.com but not using it yet. uhh, i dont like the olosoft.net layout anymore, its too much now, only interesting thing is the pics section. im working on a new design over the summer...
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 06/27/02 05:32 AM

Deviation187 <---CLick

heh, dont judge my geocities site.. lol, im not really about to go out and pay for a real site but just for fun when i got my comp i decided to make this... and ive stuck with it ever since
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 06/27/02 06:01 AM

http://www.undergroundnews.com
http://www.undergroundnews.net
http://www.undergroundnews.org

http://www.phoneabuse.com
http://www.hackerstavern.net (down)

and i have like 200 others but yeh lol...
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/11/02 04:27 AM

It will be a while till I actually by a real domain :\
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/11/02 10:33 AM

I have one, it dont compare to alot of your alls but hell... my site

if any one has any tips one what i could do to make it better... i only spent a few hours with it.
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 12:19 AM

umm my new site, Im still working on it, DeviationDotCom its not done yet but eh
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 03:10 AM

lol "a couple of hours" I'd end up with like 12 flashes and some tweaked out fonts lol.. if i had ps installed i'd have some images too hehe...

Dev, your site has errors on:
Line: 1 Syntax Error
Line: 94 Object Expected
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 05:41 AM

Error? i didnt see any, hmm oh well Like i said im still working on it (lets just call it a beta)
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 09:50 AM

Im not that motivated or experienced gizzy
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 01:57 PM

Moff: yeh i understand... theres shit on UGN i haven't done... its supposed to be in asp but i haven't gotten to testing everything out lol...

Dev: well their there! lol..
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 03:49 PM

12 hrs, I just whish I had that much time in a day once a month to work on my site. I usally steal and hrs here or there at work or when family is asleep.
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 03:58 PM

i realize i need to fix the opening flash... the text got distorted alil. damn i hate redoing stuff, im lazy.
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 04:57 PM

hmm sometimes i get the errors sometimes i dont, its odd :\
Posted by: xero

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 06:02 PM

prolly errors with the geocities ads or soemthing....
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 06:22 PM

yeah, switch to brinkster brinkster

no banners, no problems. And you can sneak little downloads on their and let ppl download lil 800k things... not supposed to but i never got caught nor in trouble for it. Did i mention it was free? and u get like 30megs or sumthign like that.
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 07:26 PM

30 mbs? Damn, anyone remember when 50 mbs was about standard for free hosters, The IT sector sure has changed for the worse.
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 07:55 PM

I remember 250 megs free space, now i'm paying for 150 lol...
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/12/02 08:43 PM

$150 for 250 mbs... Dude you are getting ripped off... I pay 19.95 a month for the same. PHP, perl Python, ASP MySQL all the standard shit.
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 01:19 AM

http://www.topcities.com offers 150MB for FREE but theres a banner at the top of the site :\
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 11:01 AM

gizzy, are you saying u are paying 150$ or you are paying for 150MB of space?
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 03:27 PM

Quote:
Originally posted by Deviation187:
http://www.topcities.com offers 150MB for FREE but theres a banner at the top of the site :\
Yea and you don't get access to shit. Nor can you hotlink your own pics, No PHP, Perl, Python, Shell's, CGI-Bin Access, SMTP access, POP3 access,

Basicaly you can use HTML and Java Script there....

Paid hosting offers a lot more in addition to the space.
Posted by: UndeadBob

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 04:22 PM

http://netdeath.20m.com

it's an ok site with downloads and a message board etc, go check it out i will greatly accept any suggestions...
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 04:27 PM

Dude you BBS sucks ass. And whoever is hosting it Miss spelled Pro mod technologys.

[Joker]
Posted by: UndeadBob

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 05:08 PM

yeah i know the guy is really thick...
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 07:27 PM

Quote:
Originally posted by Deviation187:
http://www.topcities.com offers 150MB for FREE but theres a banner at the top of the site :\
I pay $150 a year on the site, but i get 150 meg space.
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/13/02 09:04 PM

damn, i c y u need donations now
Posted by: UndeadBob

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 08:17 AM

i have some hosting lined up for the site but i just need to get a job to pay for it...
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 10:59 AM

same here, its all about the money.
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 11:00 AM

damnit, an echo. now i know... i hit "add reply" two time real fast on mistake.
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 02:10 PM

Who, you, echo? hehe...
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 06:27 PM

Ok, i keep on going back and forth to see what suits me, so NOW my NEW site is THIS ONE i dont like the banner but oh well, i get 150 megs free, and it doesnt really bother me that much, but if you have opera dont look at the site! its not worth it, it looks really crappy on opera, [Thumb]
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 08:59 PM

on a 56k connection.... might take awhile to fill 150 megs.. specially w/ html docs which are like really small. I would go to brinkster, i dont think i will ever fill my 30megs with the regulations and this 56k modem... banner free, i cant complain, banners are the bitch on websites.
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 09:19 PM

http://miscellaneous.tk my jewish site
http://style.enacre.net my art kind of website
http://fstest.fateback.com my example page for a site i want to get hosted

I like brinkster. i started using them when i saw hackermind used it awhile back. http://www.fateback.com sounds pretty cool also. You get 60 megs, as far as I know there is no ads. They say there are ads but i haven't see any on my accounts there. They don't support anything (though they were listed as a php host somewhere) but you get kinda like subaccounts where you add virtual hosts. I think it all comes out of the same 60 megs though. I don't mean to plug, just saying since moff covered brinkster.
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 07/14/02 10:23 PM

cool, i didnt know hackermind used brinkster... my friend told me about them and i started to use it about 4 months ago.
Posted by: xero

Re: Whats your personal website? - 07/16/02 06:55 PM

ehh this topic a lil old but ive just "finished" my site and wanted to show it off....well yes it does suck but hey =/...lol

http://z-tek.zonehere.com
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/16/02 07:20 PM

It was a matter of time till you posted here, id been expecting you
Posted by: xero

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 08:20 AM

woops, change of URL hehe...Any of the following will work;

http://ztek.filetap.com
http://ztek.mirrorz.com

Oh and if anyone's interested, heres my forum:

http://ztek-forums.filetap.com

ehh yet another edit: also check out deviation's forum: http://DevBoard.filetap.com
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 02:38 PM

looks cool xero
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 05:26 PM

everyone leaves mine in the dust...
Posted by: cyanide

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 09:15 PM

hoew iz it posibal to misspel Prow mod technologies?
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 10:10 PM

Because it started out as a car club site. They picked and spelled their name, I just ran the site for them. Well the car club fell apart I kept the site..

Who are you?
Posted by: Le4rner

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 10:23 PM

Quote:
Originally posted by Deviation187:
everyone leaves mine in the dust...
I don't know. I like it. Simple and clean... The tuts section is cool. and you have a link to my site. heh. It must rock [Thumb]
Posted by: xero

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 10:33 PM

Le4rner, promod was your site?? lol i didnt know, well you were linked on my site the whole time hehe
Posted by: Cyrez

Re: Whats your personal website? - 07/17/02 11:50 PM

http://n3tmask.com
Posted by: Mad Tank

Re: Whats your personal website? - 10/03/02 09:59 PM

http://www.madtank.com

=)
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 10/04/02 08:42 PM

http://www.refreshart.net is meh new site. I am just combining my sites together and dumping alot of the stuff. http://coldsunn.skitso.com is where I am testing php. Skitso is a cool guy and I got some space there, http://www.skitso.com
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 10/05/02 04:58 AM

agrrhh freeservers.com services sucks...

some of my site's, still in BETA

http://www.kohatv.com

http://www.snogy.com

P.S. don't tell me they open pretty slow, i know that, i said it's just a BETA shit
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 10/09/02 12:13 AM

black^pimp, your sites look nice, but using all images instead of text is annoying to me. Looks nice, just the all images thing is annoying.
Posted by: SilentRage

Re: Whats your personal website? - 10/09/02 07:06 AM

My website is temporarily online. Have a gander, tell me what you think - good and bad.

http://serialcoders.sytes.net

btw, I also coded the bulletin board on there all by my lonesome in perl. Don't try to register cause I'll be taking the site down soon (also I don't have sendmail on this machine - so wait until I get it setup on a linux server)
Posted by: Curse

Re: Whats your personal website? - 10/09/02 08:07 AM

http://www.hackerstavern.net
Gizmo owns the site, but I am admining/designing it...
Posted by: Moffesto

Re: Whats your personal website? - 10/09/02 11:29 PM

I love the site pimp, it takes forever to load for me tho. I need to learn how to make some badass graphics and layouts like that
Posted by: Gremelin

Re: Whats your personal website? - 10/09/02 11:53 PM

::looks at pimp:: ::looks at bandwidth:: it loaded in less than 2 seconds :x... Nice sites. Prehaps you'd be interested in the "design" program we have off of "Off Topic".
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 10/14/02 11:16 AM

Quote:
Originally posted by Cold Sunn:
black^pimp, your sites look nice, but using all images instead of text is annoying to me. Looks nice, just the all images thing is annoying.
Thanks CS, i like the design myself too, but they do take lots of time to load, so i'm tring to make the very very same thing but in PHP so i can load it faster, but i'm not good at php even though i'm learning it.

What do u guys think, is it possiable to make the very same thing but in PHP ?

Quote:
Originally posted by SilentRage:
btw, I also coded the bulletin board on there all by my lonesome in perl. Don't try to register cause I'll be taking the site down soon (also I don't have sendmail on this machine - so wait until I get it setup on a linux server)
your applet at the site is pretty cool, and i've gotta admin, you're damn to good, the board looks fine. If you take it seriously, you could work more in it and add advanced features to it and why not start selling it through the internet or giving it for free maybe ??.

Quote:
Originally posted by Moffesto:
I love the site pimp, it takes forever to load for me tho. I need to learn how to make some badass graphics and layouts like that
thanks moff, well as i said that's my current nightmare, it just take forever to load, so i'm trying to make it in PHP/MySQL fully but i don't wanna change the design, it looks good, well maybe later.

Quote:
Originally posted by Gizmo:
::looks at pimp:: ::looks at bandwidth:: it loaded in less than 2 seconds :x... Nice sites. Prehaps you'd be interested in the "design" program we have off of "Off Topic".
hehe i know what you're thinking Gizmo. I am interested in the design program, ohh but we talked about this last nite as far as i remember, so check your email and you'll know.

Just need some time.

see ya guys.

P.S. I really need your guys answer to this:

Could i make exactly the same design for snogy.com but in PHP, i don't want the design to change i just wanna make it php/mysql coz this way it's all in images and as CS said it's annoyin. I need your suggestions.
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 10/14/02 11:24 AM

oh and btw: check snogy.com again.

I updated the site of the week, guess which is the site of the week ? heh.

looks cool there

see ya'll
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 10/14/02 02:31 PM

lol, you and multiposting...

(btw, when i said looks nice i meant it kicks ass)

Most of that could be done in html and javascript, with php and mysql to handle things that need to be dynamic or seperable.

I don't speak...snogy...so I am not sure what alot of that is. If there is news, (lol I am still trying to tell) then that could all be mysql stuff that a php scripts pulls and puts up. This looks alot like a PHPnuke site, with a little bit different of a layout. The different sectons in there like Quicklinks and Update could just be done with tables and have php fill it in with content that could be in a mysql database.

I'm not sure how much you know about html and such since this is all images, but if you don't know much about it, then i think you should read up on..

CSS (cascading style sheets), these are used to make all the text be the same font and color and all the pages that use it have the same background and link color rollovers and all that. It makes it so all you have to do is call on the style sheet from each page you want to use it on, and then all those pages will have that style. Then, if you decide you like Arial better than Verdana or something, you only have to change one thing, then all those pages change.

Tables, these are used for alignment alot but can be used for looks too. You can decide how big of a border you want, the spacing between cells and bgcolor and all that.

Hrm, there was gonna be more I think but I can't think of anything else. It would take me a long time to make a design like that coding it all, not just because there is so much but figuring it out and getting it right.

I lost track of what I was saying because i am playing with the iframe giz has going...
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 10/14/02 04:30 PM

hehe how ya doing CS ?

well you see CS it really doesn't matters so much to me if its made in html and javascript or php and mysql, i just want it to be same as the design you know ?, and yeah you're right, i think that in some parts of it i need it separable so it's maybe better to make it use php/mysql.

I do need to put news in it and stuff like that, but for things like that, i'll just create a BLOG script which would work fine with the design i think. Maybe this looks like a phpNuke site and i would like it if i could make it with PhpNuke but as i wrotte on the WEB PORTAL topic i can't even open that thing and i don't know how to use it.
Yes Quicklins and Update do need to be php in a mysql database coz they're gonna be filled up recently.

To tell you the truth i never thought about CSS before, of course i heard about it and so on, but i dunno, just didn't try using it, but as you explain it so good it sounds like just the thing i need. So i'll search for some guides and tutorials about CSS and read a bit.

I know it takes a hard time coding a design like that but that's just what i wanna do and i'll do my best to finish it, if i can than i'll hire someone but i ain't givin up, no way...

Thanks a lot for your help CS, i appreciate it.

Any more comments/suggestions would be welcome.

thanks

bp
Posted by: olosoft

Re: Whats your personal website? - 11/05/02 06:22 PM

not a bad design black^Pimp, only thing, if you really want to use images, which i highly dont recommend, because they take more time to load and its hard to update them, especialy when theyre broken up like that, uhh, anyway, if you really want to use images, try gifs for the text area, since the letters dont use that many colors gifs would be smaller then jpgs and therefore load faster.
Posted by: jonconley

Re: Whats your personal website? - 11/05/02 11:14 PM

If you want to use images so bad, then have a lo and hi bandwidth version. That is where PHP could come in handy. You can add at same time to both sites and just have one site incorporate the graphics.
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 11/06/02 03:48 AM

olosoft very good idea, i just don't know why did i make them all .jpg and i didn't think of gifs at all, they BROKE UP like that because the whole site was made in FIREWORKS and fireworks always makes it look like that. But i'll extract them all to .gif and i'll see the possiable differences

jon you mean like puting a welcome page and there leave two choices for the visitors to browse the site LOW BANDWIDTH and HIGH BANDWIDTH and incorporate PHP that way so i can update both of em at the same time but one site will incorporata the grahpics too.

Hmm that is maybe better, i can do that, but i don't know how to incorporate the PHP thing. Could you suggest me any good php script or something i should use for that ???

bp
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 11/06/02 08:14 PM

I am not that far into PHP, but one thing you could do is add ?skin=hi or =lo to the url depending on which version you are linking to. Then in the page that you have that added to (next.php?skin=hi for example) have something like
Code:
<?PHP
include ($skin/header.php);
?>
Then, you would need a header.php in the hi/ directory and one in the lo/ directory. There are better ways to do this probably and other stuff you can do...

The main reason to have a high and low version is just in image heavy areas. Usually the header is the only one, but stuff like a big background image or title images could be done with an IF $skin == "hi" sorta thing then have it print either the image tag or just text. Trying to have a skin for either images for large sections of text or just regular text would be ridiulous. Like, if you wanted to have a version where all the text was an image, and one where it was text, that would be crazy. http://www.webmonkey.com has good stuff on php, http://www.php.net has a manual that is pretty helpful, and http://www.bloobseven.com has some php tuts that helped me get into mySql. Also, you probably know (but some people don't) that PHP works with html or other mark up languages. The php is just interpreted on the server and an html page is generated for the viewer to download. This means both that you have to use html (or the like) the same you would designing a regular page and that the viewer won't see the php code. My friend thought that he had to use php instead of html to design the site, and so he didn't want to bother with it. I don't even know where I am going with this anymore...
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 11/07/02 04:27 AM

yes that was pretty hepfull for me CS, thanks a lot, i better get my hands on those tutorials and get down to reading and reading and just reading untill i learn PHP better, but i definitely need to get this done pretty soon.

thanks a lot

bp
Posted by: Rapture

Re: Whats your personal website? - 11/11/02 05:54 AM

http://www.phatkokracing.com

http://www.phatkokracing.com/main.html (if you don't wanna see intro)

it's my first web site (mainly aboot cars n'stuff)

opinions very welcome
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 11/11/02 06:59 AM

http://www10.brinkster.com/deviantworld

I changed the host, and did a lot of changes to it since this post started, its mainly a page for my forum but eh.
Posted by: Mornse

Re: Whats your personal website? - 11/11/02 10:19 PM

http://www.dopeskill.com

It has no content, but it's super dope!
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 11/11/02 10:25 PM

lol, yeah dopeskill is awesome. /me still wants to get a tshirt but wants other things first.

I made a blog page, http://coldsunn.skitso.com/ga

http://www.antielite.com is something neo, seph, and i have been working on, it is a host kinda thing for a few of our personal things.
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 11/13/02 03:08 PM

well Rapture i'd rate your site 5 out of 10.

and hell yeah i love dopeskill.com , awesome site Mornse. I especially love the site Title.. holy shit it's damn great. I'd like to use it in one of my site if you'd aprove hehe.

bp
Posted by: Dood

Re: Whats your personal website? - 11/15/02 05:01 PM

Okay this is my site any tips very appreciated and please dont advise me on the content i no it suxs but i couldn't be bothered to do anything proper. Plus its probably been said b4 in a topic but how exactly do u get a forum, do u hav to get a program to make it, or do u just write a some bloody long script for ages.

http://www10.brinkster.com/dierudes
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 11/21/02 04:36 PM

a Forum ? you must be kiddin ?

You just download a free bulletin board/forum froma site, and you'll get the instructions on how to install it, all you have to do is upload some files and run an installation process.

I'd suggest you start with phpBB or Invision board which are some pretty good forums.

if you have any problems let me know, i'll help you out.

bp
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 11/21/02 06:03 PM

I like Invision board a little better than phpBB, but those two are my favorites.

Actually BP, you can make a forum using this code:

Your browser doesn't support made up tags

and there you go!
Posted by: Mornse

Re: Whats your personal website? - 11/22/02 09:55 PM

Which title Black^Pimp? The one at like the top bar of your browser, or right below our logo and above the pictures? Cause if it's the latter, that's just a random phrase that comes up everytime you load the page. The big list of them is under "Quotes".
Posted by: Digital Geek

Re: Whats your personal website? - 12/22/02 10:55 AM

My page : http://www.geekbox.mirrorz.com

Not much stuff on it, but I'll add my digital art in a few days.
Posted by: pergesu

Re: Whats your personal website? - 12/22/02 01:00 PM

http://www.javaspot.net
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 12/22/02 01:20 PM

New location, new look, new content...

http://wired.promodtecnologies.com
Posted by: Cold Sunn

Re: Whats your personal website? - 12/22/02 02:21 PM

Nice site DG.
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 12/24/02 05:38 AM

well since the day the site went up I think Ive got my site just the way I want it for now, now i just gotta keep it updated, my forum is just a simple one, computer stuff but also some non computer related stuff to ease your mind off all that for a while so join if youd like. umm... the site has purty much full content ill probly be adding more stuff to each section when I find some stuff to add. and yeah thats it for now.
Posted by: fleshwound

Re: Whats your personal website? - 01/04/03 01:04 AM

i don't have mine done yet, but it should be done soon. if i stop being lazy. so yeah.. hopefully i get my shit together and finish it. it has nothing to do with computers or anything. it's my Depeche Mode site. yep.. that's right. i'm so obsessed with 'em that i am making a site all about 'em. but it won't be the typical fan website. in fact, none of the content is factual. it's all made up. i'm going for more of a funny type website. ahhh... when i'm done i'll post a link though. not that any of you even care about my band enough to ever visit it. oh well. you can at least see my layout and such.
Posted by: Deviation187

Re: Whats your personal website? - 01/04/03 05:10 AM

ive got the forum up now, for anyone who is intrested in computers, i tried to make it diffrent than ugn, cuz then whats the point, i tried to lay off some computer stuff. so yeah theres some but then other topics as well. stop by if you want to check it out, just opened so if you want feel free to register...actually yeah do it, heh i need members http://wired.promodtecnologies.com/ubb/ubbthreads.php
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 01/06/03 02:01 PM

Quote:
Originally posted by Mornse:
Which title Black^Pimp? The one at like the top bar of your browser, or right below our logo and above the pictures? Cause if it's the latter, that's just a random phrase that comes up everytime you load the page. The big list of them is under "Quotes".
da top one but i also like some of them under the Quotes lol.

bp
Posted by: n-rop

Re: Whats your personal website? - 03/18/03 09:03 PM

i made a site recently in flash
it is alright but needs improvement

http://www.theultimatedbz.tk
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 03/22/03 03:05 PM

well n-rop you've got too much advertisment on the main page, then the flash design sux, but the poll thing is ok.. but if you improve it you can make something out of it maybe..
Posted by: pergesu

Re: Whats your personal website? - 03/22/03 04:19 PM

http://www.javaspot.net
http://www.javanuke.com
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 03/23/03 06:03 AM

hey perg

jon told me about the thing that you're developing javanuke, great idea bro.. i visit it, i registered and when i tryed to sign in, i got this error..

type Exception report

something like that, is it my wrong or you still didn't finish the whole registration/sign up process ?

Anyway greetings 'bout the site, cool idea
If you need help on gfx /msg me
Posted by: spectre

Re: Whats your personal website? - 03/24/03 01:26 AM

http://cerberus.promodtecnologies.com

yah. I bring in the real numbers to the promodtecnologies network. 395 people in the last.....2 months. Perg gets more than that in a week maybe even a day :p
Posted by: pergesu

Re: Whats your personal website? - 03/24/03 02:09 AM

lol not a day, but gettin kinda close now. I wish they'd be on the forums though, lol. Anyway ask Giz what his traffic is like :\
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 03/24/03 03:47 AM

http://cerberus.promodtecnologies.com/slashface2.jpg <<< hehehhehe

btw spectre, you really need to improve the site design.
Posted by: §intå×

Re: Whats your personal website? - 03/24/03 05:16 AM

I tryed to register and sign in....

Code:
 HTTP Status 500 - 

--------------------------------------------------------------------------------

type Exception report

message 

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception 

javax.servlet.ServletException
	at org.apache.struts.action.RequestProcessor.processException(RequestProcessor.java:541)
	at org.apache.struts.action.RequestProcessor.processActionPerform(RequestProcessor.java:482)
	at org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:274)
	at org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1420)
	at org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:520)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:760)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:247)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:193)
	at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:260)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardContext.invoke(StandardContext.java:2415)
	at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:180)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.valves.ErrorDispatcherValve.invoke(ErrorDispatcherValve.java:170)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:641)
	at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:172)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:641)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:174)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.coyote.tomcat4.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:223)
	at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:261)
	at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:360)
	at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:632)
	at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:590)
	at org.apache.jk.common.SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:707)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:530)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:554)


root cause 

java.lang.NullPointerException
	at org.apache.catalina.logger.LoggerBase.log(LoggerBase.java:291)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationContext.internalLog(ApplicationContext.java:880)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationContext.log(ApplicationContext.java:872)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationContextFacade.log(ApplicationContextFacade.java:210)
	at javax.servlet.GenericServlet.log(GenericServlet.java:321)
	at com.javanuke.javanuke.user.LoginAction.execute(Unknown Source)
	at org.apache.struts.action.RequestProcessor.processActionPerform(RequestProcessor.java:480)
	at org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:274)
	at org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1420)
	at org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:520)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:760)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:247)
	at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:193)
	at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:260)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:191)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardContext.invoke(StandardContext.java:2415)
	at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:180)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.valves.ErrorDispatcherValve.invoke(ErrorDispatcherValve.java:170)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:641)
	at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:172)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:641)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:174)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invokeNext(StandardPipeline.java:643)
	at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480)
	at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:995)
	at org.apache.coyote.tomcat4.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:223)
	at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:261)
	at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:360)
	at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:632)
	at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:590)
	at org.apache.jk.common.SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:707)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:530)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:554)



--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/4.1.18-LE-jdk14 
:(
Posted by: pergesu

Re: Whats your personal website? - 03/24/03 08:09 AM

Man, why do you people suck? I'll fix it later today
Posted by: black^Pimp

Re: Whats your personal website? - 03/26/03 04:50 PM

same thing happend to me too perg.. hope you'll get it all fixed out.

My last work: http://www.albakiss.com