Music

Posted by: Ghost

Music - 10/21/03 12:10 AM

Ok, i was thinking, i like music right, and im sure others do to. I wonder what kind of music they listen to.

So what genre of music do you like?

I like almost any thing rock.

[Band]
Posted by: BackSlash

Re: Music - 10/21/03 12:12 AM

def leppard, guns and roses, acdc, white snake, skid row, poison, van halen, scorpions, queen, la guns, everclear, i like those
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/21/03 12:17 AM

cool, i like acdc a lot
Posted by: unreal

Re: Music - 10/21/03 01:40 AM

Didn't we have this topic fairly recently? Ah well.

I'm into pretty much everything. No, really. Rock, Electronica, Country, Reggae, you name it. Favorite bands are definitely Rush ( :p Infinite) and Metallica.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/21/03 02:15 AM

oh well didnt notice the other topic

metallica is sweet, dont know about rush though
Posted by: sinetific

Re: Music - 10/21/03 02:23 AM

I like prefuse 73, squarepusher, and dabrye.

Those are the only ones ill name. People who know me know that I have very eclectic tastes in music and listen to a very broad range of artists.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/21/03 04:01 AM

Yeah i have a broad range of music taste, rock is most of it but i like punk and a little rap
Posted by: jonconley

Re: Music - 10/21/03 05:04 AM

heavy metal, industrial rock, art rock, butt rock, ambient, grunge rock
Posted by: unreal

Re: Music - 10/21/03 11:16 AM

Quote:
dont know about rush though
Most people haven't in the US. They're a Canadian rock band that's been puttin' stuff out since the mid 70s.
Posted by: jonconley

Re: Music - 10/21/03 07:06 PM

damn man. I know Rush. They aren't bad, but I didn't know they were anyones favorite band
Posted by: unreal

Re: Music - 10/21/03 09:25 PM

Actually they have a huge and loyal fanbase. I just grew up with my dad always listening to them, and I just caught on and really enjoy it now.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/21/03 11:45 PM

Quote:
Favorite bands are definitely Rush ( :p Infinite) and Metallica.
Well im gonna have to check Rush out, i forgot infinite was canaidian so it didnt click.
Posted by: unreal

Re: Music - 10/22/03 01:12 AM

Na, I did that because Infinite hates them, not just because he's Canadian...
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/22/03 01:17 AM

oh, lol
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/22/03 01:20 AM

Well im still gonna check rush out
Posted by: avalon

Re: Music - 10/22/03 01:22 AM

Mars volta, radiohead, and the deftones have been keeping me company in the office lately
Posted by: dashocker

Re: Music - 10/22/03 02:32 AM

I've been meaning to check out Mars Volta. I can't believe you guys haven't heard of Rush. C'mon, Tom Sawyer? "Today's Tom Sawyer he gets high on you with the space he invades he gets by on you..." dun dun dee dun duh

Anyway, I have a very wide range of tastes too: Metallica, The Roots, Black Sabbath, Bach, The White Stripes, Blues, Liquid Tension Experiment...whatever. Cheers!
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/22/03 03:11 AM

Yes everyone loves metallica, its a must
Posted by: jonconley

Re: Music - 10/22/03 10:15 PM

Deadsy did a great cover of Tom Sawyer. As for metallica, yes I liked their music as for their music now and them personally, they **** ******* ***** ***** ***** *****. Lars is worthless whiny little ******* *****. I think you get the point. They are about as lame as it gets now.
Posted by: dashocker

Re: Music - 10/22/03 11:58 PM

Yeah, St. Anger blows. Ghost, stfu! We were getting away with a little Metallica fan club! Everyone here hates Metallica and listens to obscure techno. Get with the program.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/23/03 12:44 AM

No, das i wont stfu, why dont you? i like metallica. their new shit ;St.Anger, does blow (and no fucking why they thoguht that name was good) but they'll pull their shit together sooner or later and if you havent noticed all of their other albums rocked.

dashocker > <img src=" title="" src="graemlins/devil.gif" /> [cap] < Ghost4126
Posted by: sinetific

Re: Music - 10/23/03 02:02 AM

The singer from Rush sounds like he got kicked in the nuts. Although they have a couple decent songs, Working Man, for example. I didn't really like The Mars Volta, which is odd when I grew up listening to bands like Sonic Youth.
Posted by: SkillXXX

Re: Music - 10/23/03 08:19 AM

T.S.O.L., Circle Jerks, Minor threat, Wasted Youth, Youth Of Today, Black Flag

so basically punk

oh yea and everyone should start listening to Billy Bragg

does anyone already?
Posted by: unreal

Re: Music - 10/23/03 10:37 AM

I do like St. Anger. Didn't at first, but if you just want some straight up metal, it's good stuff. Definitely not their best though.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/24/03 12:05 AM

Yeah unreal i agree totally, i only like some of the songs on that album, and definatly not their best.
CKY anyone?
Posted by: unreal

Re: Music - 10/24/03 02:23 AM

I've only heard CKY once or twice. I can definitely say I was impressed.
Posted by: Ghost

Re: Music - 10/24/03 03:44 AM

yeah seriously they are good. If you eveer get a chance check them out
Posted by: Ghost

Re: Music - 02/28/05 08:36 AM

*bumps a two year old thread*

As my musical tates have changed so much, as i'm sure others have, I thought I'd share.

Currently listening to...

Story of the Year
Breaking Benjamin
Funeral for a Friend
Korn
Atreyu
A Perfect Circle
Mudmen
Posted by: unreal

Re: Music - 02/28/05 11:25 AM

Ghost = teh ban
Posted by: Infinite

Re: Music - 02/28/05 01:53 PM

Yeh, really.

Ghost, I don't ever wanna see you talk shit to someone for posting in an old topic again. Hypocrit