doa3 xtreme beach volleyball

Posted by: Moffesto

doa3 xtreme beach volleyball - 01/26/03 08:58 PM

badass game for xbox... very hot animated full figured chicks and you get to gamble, play volleyball and other fun shit. check it out dudes.. its sweet.
Posted by: pergesu

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/26/03 10:38 PM

Kinda pathetic if you ask me... "Yo man, check out the polygons on that girl!" Very hot animated full figured chicks? Come on man, it's a computer game...
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/26/03 10:45 PM

LOL or that BMXXX kind of game lol
Posted by: Deviation187

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/27/03 12:55 AM

hahaha.. oh man, come on moff.

lol i cant stop laughing pergesu's reply
Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/27/03 05:33 PM

laugh now perg, wait till you see the screen shots. if your concentrating on polygons i suggest u seek counseling immediately. maybe its just a "computer game" but any game with hot animated chicks bouncing around in a game of volleyball while Dennis Rodman does the voice-overs for their pimp is alright in my book.
Posted by: Ice

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/28/03 10:33 AM

sure the graphics are amazing, but no need calling them hot lol. It looks like a boring game all and all.

I am currently playing Splinter Cell, Hitman 2, Unreal Championship

Know those are great and fun games
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/28/03 12:03 PM

LOL, well what if you combined the girl and action element? Blood Rayne or Tomb Raider (in the past). I don't know, I still liked my idea, Pimp Tycoon.
Posted by: pacman

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/28/03 05:44 PM

You can't say people have never jerked off over dirty comic books before, what's the difference. The girls in computer games have been designed to be hot. They get pictures of all these different people and get the features they like the most about them, so they have the perfect ass, the perfect legs etc.. . If you look at the legs in proportion to the body in tomb raider it's just stupid, they'd be a total freak in real life. Anyway the characters are hot, they have been designed to be hot. :p

and btw hKzKnight go to http://www.pimpwar.com that's probably a bit like what your looking for.
Posted by: Gremelin

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/28/03 07:06 PM

I'll admit that hentai, japanamation, etc is cool, but flobbing the bishup to cartoons? jesus christ man, their pixels...
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/28/03 11:25 PM

LOL Pacman thanks, i'll go check it out. But i mean we need a game like Amusement park tycoon and all those bad games and make a pimp tycoon same way.
Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/29/03 08:00 PM

i didn't say i enjoyed jacking off to a video game. but its not as if "OMG THIS IS HORRIBLE TURN IT OFF, AHHH BOOBIES GET THEM AWAY!"
the game got a good review from EGM btw.
Posted by: Gremelin

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/29/03 10:38 PM

So? The Wizard of Oz got good reviews by MGM Grand but you don't see me jacking off to to-to
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 01/30/03 01:33 AM

LOL
Posted by: CryptoKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/02/03 01:22 AM

Quote:
Originally posted by Gizmo:
jesus christ man, their pixels...
heh, now I ask if that makes any sense? anythin you look at on a screen will be pixels, whether its CG, hand drawn, or real pictures. Polygons is a better term to use. So now you see that what you just said didnt make any sense. But any ways, DOA Xtreme Beach is a great game. At first i was just like, man this game sucks, its just a bunch of hot girls "bouncing" around but after a day of playin it i really got into it. The game play is really adictive and after you get to know who likes what it really is fun. So dont judge the game untill you've given it some time. And believe me, i know about good and bad games. i work at a damn video game store.
Posted by: jonconley

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/02/03 02:11 AM

All this time I see movies where guys are masturbating. I just thought they were using the magazines/movies for entertainment til they got done. Goddamn, thinking of the girls might makes things easier.

/me grabs box of tissues and goes to watch powerpuff girls
Posted by: Gremelin

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/02/03 09:24 AM

lol, CK, I just simply meant if you're jacking off to anything you're pitiful (if you can't get laid you deserve to die). I guess that I can understand jacking off to PEOPLE but if you're flobbin the knob to a cartoon, you deserve to be replaced with a very small shell script.
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/02/03 11:53 PM

LOL!!! Sorry I'm dying now they got that BMXXX, wtf is the point?
Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/05/03 06:28 PM

gizmo, you fail to get the point. i dont jack off to video games. that wizard of oz analogy was the stupidest thing ive ever heard. MGM Grand is a hotel and EGM is a magazine, what an excellent comparison. i was simply trying to show that the game wasn't just built around good looking polygon figures that resemble females(happy?). BMXXX got a horrible review from said EGM. Get my point now? Hmmm?
Posted by: Gremelin

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/05/03 06:42 PM

Dash, you've obviously never been to the MGM Grand... The interior of the MGM Grand is all about the Wizard of Oz, they have shit everywhere, there was even a huge news story when someone stole the stuffed dog... But you wouldn't know that would you, I'm just a "moron"...
Posted by: Moffesto

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/05/03 11:30 PM

I work at a video game store too, the girls are fake i realize, but they r made so perfect and i just imagine if they was real sitting in front of me... in a small ass UGN thong, lol. anyways... its a awesome game anyways. The gambling in the game is addictive and so is the volleyball, specailly when u face friends.
Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/12/03 05:46 PM

Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/12/03 05:47 PM

yes, you're right. i've never been to the MGM grand. I know it is a hotel. I know it doesen't review videogames. I simply was trying to show the game in itself is good. Obviously I'm not doing a very good job since you seem to think I'm somehow trying to insult you in every post I make and in every word I type or somehow threaten you and feel the need to defend yourself.
Posted by: Gremelin

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/12/03 06:37 PM

I was never feeling threatened, I was simply commenting that you're a dipshit who doesn't know what he's talking about half the time.
Posted by: dashocker

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/13/03 04:40 PM

oh, i see, so i am the "moron."
i'm a dipshit.
i don't know what i'm talking about half the time.

all interesting opinions which i will spend no time contemplating...
Posted by: hKzKnight

Re: doa3 xtreme beach volleyball - 02/13/03 11:58 PM

Sorry, now is the time to close this thread. Tiz getting out of hand. Giz you are the great master but I am sure they learned their lessons, now hush up kids.