Your browser does not seem to support CSS. If images appear below, please disregard them.
toggle
May
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Sponsored Links
Latest Postings
Topic Options
Rate This Topic
#25867 - 01/18/03 10:54 PM UGN mirror ?
Joined: Sep 2002
Posts: 553
Digital Geek Offline
UGN Super Poster
Digital Geek Offline
UGN Super Poster

Joined: Sep 2002
Posts: 553
Cluj-Napoca, Romania
A funny thing came up when I was searching on google for "undergroundnews". This site ***URL Removed by Curse due to pirated software on the site***
They are calling themselfs "Algerian's underground Intelligence Service" and if you ask me they have a very similar design with UGN.

Top
Sponsored Links
#25868 - 01/18/03 11:03 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
wtf... lol no comment till I hear from giz about this :p


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
#25869 - 01/18/03 11:06 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Feb 2002
Posts: 7,194
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,194
Portland, OR; USA
FUCKING ALGEERIANS!


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
Top
#25870 - 01/18/03 11:07 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
kill em... funny cuz i had both pages open, and like i closed the wrong one lol, considering the similarity, thought that was kinda funny.

In the source:

!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
!-- saved from url=(0031)http://www.undergroundnews.com/ --

...lol


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
#25871 - 01/18/03 11:45 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Feb 2002
Posts: 7,194
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,194
Portland, OR; USA
lol i know.. if you look at the images, for the title bar, they say UGN in them, if you look at their footer it sais UNDERGROUNDNEWS but it has a copyright for some redskin company pointing to VNC Web Design its like "fucking dipshit"...


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
Top
#25872 - 01/19/03 12:49 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Mar 2002
Posts: 1,136
pergesu Offline
UGN Elite Poster
pergesu Offline
UGN Elite Poster

Joined: Mar 2002
Posts: 1,136
Pimpin the Colorizzle
"UNDERGROUNDNEWS and all content is ©2002 Red-Skin Web Design. All rights reserved."

Top
#25873 - 01/19/03 01:23 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Mar 2002
Posts: 599
BackSlash Offline
UGN's Resident Homo
BackSlash Offline
UGN's Resident Homo

Joined: Mar 2002
Posts: 599
TN
haha, that is to funny, what do you plan to do about this, if anything, gizmo


"It's better to burn out, than to fade away."
Top
#25874 - 01/19/03 03:20 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Nov 2002
Posts: 1,146
Ice Offline
UGN News Staff
Ice Offline
UGN News Staff

Joined: Nov 2002
Posts: 1,146
Canada
omg LOLOL, Bunch of little Script kiddies


Good artists copy, great artists
steal.

-Picasso
Top
#25875 - 01/19/03 03:39 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Nov 2002
Posts: 73
Nem2k Offline
Joey from Hackers
Nem2k Offline
Joey from Hackers

Joined: Nov 2002
Posts: 73
Canada
I'll translate you the front page

[French translator On]
You need a connection code, Gecos, eepad, cerist, icos and the others ? (probably companies names, i don't know those)

Suscribe and get your free code in less than 48 hours !

Thanks
[French translator Off]

Top
#25876 - 01/19/03 04:24 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Nov 2002
Posts: 1,146
Ice Offline
UGN News Staff
Ice Offline
UGN News Staff

Joined: Nov 2002
Posts: 1,146
Canada
Leave them a Nice Guestbook Post here
***URL Removed by Curse again***

or join there irc channel
Chat.PlanetZ.Net:7000
#Dz-Network

witch we curenntly own = )


Good artists copy, great artists
steal.

-Picasso
Top
#25877 - 01/19/03 09:49 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Sep 2002
Posts: 624
black^Pimp Offline
UGN GFX Whore
black^Pimp Offline
UGN GFX Whore

Joined: Sep 2002
Posts: 624
Underground
fucking loosers.. they need to get their ass kicked soon...


+^Born Intelligence
Top
#25878 - 01/20/03 10:05 AM Re: UGN mirror ?
Joined: Mar 2002
Posts: 533
Curse Offline
Enforcement Admin
Curse Offline
Enforcement Admin

Joined: Mar 2002
Posts: 533
San Andreas
Yes B^P, why don't you kick their ass over the internet...
Your anger/support/UGN Pride is appreciated, it's just it has been shown in a somewhat immature manner... But yeah... If I saw that cunt rag in real life I probably would kick his ass...

Top
#25879 - 01/20/03 05:41 PM Re: UGN mirror ?
Joined: Sep 2002
Posts: 624
black^Pimp Offline
UGN GFX Whore
black^Pimp Offline
UGN GFX Whore

Joined: Sep 2002
Posts: 624
Underground
"been shown in a somewhat immature manner" ??

what the hell did i do now ?

I like UGN, what should i do, buy those idiots a drink for doing that shit ?


+^Born Intelligence
Top

Member Spotlight
Gremelin

Gremelin
Portland, OR; USA
Posts: 7,194
Joined: February 2002
Show All Member Profiles 
Forum Statistics
Forums46
Topics45,531
Posts80,699
Members2,157
Most Online1,567
Apr 25th, 2010
Top Posters(All Time)
UGN Security 38,695
Gremelin 7,194
SilentRage 1,273
Ice 1,146
pergesu 1,136
Infinite 1,041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Newest Members
Herbert_Sherbert, codemauve, Lillysdragon1984, Brewwit, boa
2157 Registered Users
Who's Online Now
0 registered members (), 3 guests and 1 spider.
Latest News