Quote:

DRAx8080: hi
SmarterChild: Welcome, DRAx8080! I'm SmarterChild. I was created by ActiveBuddy, Inc.

Chat with me! I can help you get information faster and easier than ever.

To get started, type "home" now.
DRAx8080: How do I find out my IP
SmarterChild: Since this is your first visit, it's a good idea to start by typing "home." That way I can show you everything I can do for you.
DRAx8080: I wanna haxor this dude and he won't let me
SmarterChild: I'm not sure if you wanna haxor this dude and he wont let you.
DRAx8080: I am
SmarterChild: That a fact?
DRAx8080: No that's my ass actually but you can call him that if you want
DRAx8080: SO when are you gonna phone me?
SmarterChild: Play nice, DRAx8080.
SmarterChild: You always say such interesting things, DRAx8080.
DRAx8080: safe....
SmarterChild: What would you like to know about Saint James, MO?

1 Movies in Saint James, MO
2 Theaters in Saint James, MO
3 Weather in Saint James, MO
4 News about Saint James, MO
5 Time in Saint James, MO
DRAx8080: I really like you you know
SmarterChild: I see.
DRAx8080: you are
SmarterChild: Am I?
DRAx8080: you really are
SmarterChild: Am I?
DRAx8080: you so are a b0t
SmarterChild: I'm a b0t? Really?
DRAx8080: you wouln't believe the things i'd tell you....
SmarterChild: That a fact?
DRAx8080: I saw it on TV !!
SmarterChild: Market data (delayed 20 minutes) provided by Reuters.com

Ticker Price Change Percent Volume
1 :-( IT 10.44 -0.46 -4.22 131700
2 :-) TV 40.65 +0.35 +0.87 350300

DRAx8080: damn....O just lost 20 MILLION DOLLARS
SmarterChild: Just lost 20 million dollars? What's that supposed to mean?
DRAx8080: welll basically, I be living under bridges for the rest of my life
SmarterChild: Uh... I'm not sure if that's such a good idea...
DRAx8080: I'm glad we agree
SmarterChild: Yes, agreed.

So anyway... What else is up?
DRAx8080: Have you ever felt an old man's real s3xor skilllz?
SmarterChild: I don't know if I've ever felt an old mans real s3xor skilllz.
DRAx8080: you should .... it's great fun!
SmarterChild: That right?
DRAx8080: Does this make me look fat?
SmarterChild: I dunno.
DRAx8080: you dunno
SmarterChild: Oh really?
DRAx8080: he dunnos
SmarterChild: Market data (delayed 20 minutes) provided by Reuters.com

HAWAIIAN ELEC (NYSE : HE)
Price Change Percent Volume
1 :-) HE 43.13 +0.31 +0.72 47500

Quote details available from Reuters.com
DRAx8080: You're supposed to be SMARTER
SmarterChild: I'm supposed to be smarter? For real?
DRAx8080: and you **DUNNO**
SmarterChild: Me dunno too! Interesting.
DRAx8080: you're a fake !
SmarterChild: Oh yeah?
DRAx8080: WUT you gonna try you 1337 hax0rs sk1llz on me again...
SmarterChild: Is that so?
DRAx8080: oooh ooooh.....u starting on me
SmarterChild: Hi again, DRAx8080!

Whoa! Have a look at this: Locust-Eating Ducks Face Future in Pancakes (from Reuters.com)
DRAx8080: Whoa! Have a look at this: YOUR MOTHER (from Reuters.com)
SmarterChild: I'm sorry, what?
DRAx8080: I'm sorry, i meant: Whoa! Have a look at this: YOUR MOTHER SHAGGING LITTLE INNOCENT RABBITS (from Reuters.com)
SmarterChild: I can't understand what you're saying... try typing it differently.
DRAx8080: "THE PERSON WHO GAVE BIRTH TO YOU" Is having seks with rabbits...isn't that funny ?
SmarterChild: Is having seks with rabbits isnt that funny? I dunno...
DRAx8080: THE PERSON WHO GAVE BIRTH TO YOU Is having seks with rabbits...isn't that funny ?
SmarterChild: I'm not sure if who gave birth to me is having seks with rabbits isnt that funny.
DRAx8080: fucking b0t just isn't funny...
DRAx8080: tell the dude who programmed you...
SmarterChild: OK, let's play a fun game. You try to chat with me without using dirty words and I'll show you lots of cool things.

Waddaya think?
SmarterChild: I was built by the people at ActiveBuddy, Inc.
DRAx8080: Yeah...the people at ActiveBUDDy...well they're crap coderz
SmarterChild: I was built by the people at ActiveBuddy, Inc.

Robert Hoffer, Peter Levitan, Steve Klein, Mike Newton, Arockalypse, Ed Hepburn, Lenny Rabinowitz, Emily Lenzner, Jason Keramidas, Mathieu Longtin, Mark Willoughby, Christer Manning, Kieron O'Shea, Nancy Meis, Adam Fritzler, Howard Shih, Jim Pawlika, Kathy Englar, Pierre Berkaloff, Nicolas Barry, Annie Sigal, Jennifer Villany, Stu Hoffer, Kathryn Spaeth, Damien Saint-Macary, Francois Huet, Annie Sundberg, Matt Abarbanel, Dan Rabinowitz, Colin Magne, Vianney Boncorps, Nancy Berger, Denis Ford, Mike Lattif, Daniela Berger, guinevere liberty nell, Nancy Garman, Nick Ascheim, Josh Gladstone, Joshua Marrow, David Oppenheim, Pat Guiney, Benna Cohen, Ian Sullivan, Naveed Tahir-Kheli, Geoff Clarke, Brian Jankovsky, James Williams, Greg Mitchell, Agatha Herrero, Larissa Babanskyj, Josh Myer, Elke Bargas, Alex Feinstein, Matthew Lineen, Dan Hirt, Dan Balaban, Eric Balsa, Graham Cole, Alex Feinberg, Dwayne Fontenot, Stephane Odul, Emil Valkov... and Timothy Kay

Special thanks to Andrew Weissman, Dan DeWolf, Ben Tannen... and a very special thanks to Leslie without whom none of this would have happened.
DRAx8080: well spank my ass and call me charly...

lol too much logs...who's gonna read these...looks like I wasn't the only one who wanted to test these out...