Your browser does not seem to support CSS. If images appear below, please disregard them.
It appears that you're running an Ad-Blocker. This site is monetized by Advertising and by User Donations; we ask that if you find this site helpful that you whitelist us in your Ad-Blocker, or make a Donation to help aid in operating costs.
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate This Thread
#27175 - 12/27/05 10:06 PM you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
{edit by Learner}
this has been edited to protect the foolish
{/edited}


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
Sponsored Links
#27176 - 12/27/05 10:12 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
Lol sweet


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27177 - 12/27/05 11:36 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
IceMyst Offline
UGN Elite Poster
IceMyst  Offline
UGN Elite Poster

Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
Where ever Gizmo is
is it safe for me to open at work?


*Hell hath no fury like a womens anger and damn be the fool who gets in her way*

Donate to the "Baby Trey's Digital Camera" fund here .
#27178 - 12/28/05 01:16 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
yeh


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27179 - 12/28/05 05:28 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
IceMyst Offline
UGN Elite Poster
IceMyst  Offline
UGN Elite Poster

Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
Where ever Gizmo is
lmao!!!!


*Hell hath no fury like a womens anger and damn be the fool who gets in her way*

Donate to the "Baby Trey's Digital Camera" fund here .
Sponsored Links
#27180 - 12/28/05 08:17 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
§intå× Offline
§intå×  Offline


Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
Likes: 1
Maryland
That dude is messed up

#27181 - 12/28/05 08:59 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
I know some of your pws, but you're me friend now so no need to own you...


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27182 - 12/28/05 10:01 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
§intå× Offline
§intå×  Offline


Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
Likes: 1
Maryland
shhh lol

#27183 - 12/28/05 12:35 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
you did tell me once...I couldn't find a pen fast enough hahaha! well someone else has to edit it for me cuz I can't after 30 mins or whatever cuz I don't have the special wand crammed up me bum.

...and yes I do date some dumb men, hence the problem. They all think they are really smart though. I'm just waiting for my handsome little computer geek to be single again, err I mean a single puter geek to come along and sweep me off my feet...


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27184 - 12/28/05 12:55 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
§intå× Offline
§intå×  Offline


Joined: Dec 2002
Posts: 3,255
Likes: 1
Maryland
done.

Sponsored Links
#27185 - 12/28/05 05:22 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
/me hands on hips


did you really just call me foolish?

yahoo pulled the whole acct...hehehe


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27186 - 12/28/05 11:06 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
Girlie, what was my initial statementg about this guy? Oh yeh, it was "This guy is a moron, you're just goinna end up fucking yourself over again" and you're all "you don't even know him, you have no right to say that"...

Question, who was right as always?


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27187 - 12/29/05 01:40 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
IceMyst Offline
UGN Elite Poster
IceMyst  Offline
UGN Elite Poster

Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
Where ever Gizmo is
and he just had to throw the i told you so in lol


*Hell hath no fury like a womens anger and damn be the fool who gets in her way*

Donate to the "Baby Trey's Digital Camera" fund here .
#27188 - 12/29/05 08:21 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
Quote:
Originally posted by IceMyst:
and he just had to throw the i told you so in lol
Yup ... Maybe someday she'll listen


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27189 - 12/29/05 04:11 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
maybe, what was your first statement about our little 4 lettered friend beginning with an r and ending with an s? cuz I don't remember, it may come in useful. Though to be honest, I wouldn't count on me ever taking your advice....I never do. I do what I want and learn the hardway. speaking of which, ass fuck quit his job so he wouldn't have to pay child support, there's another winner for ya.


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27190 - 12/29/05 09:27 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
IceMyst Offline
UGN Elite Poster
IceMyst  Offline
UGN Elite Poster

Joined: Oct 2003
Posts: 1,449
Where ever Gizmo is
he quit his job... what a loser...no offence but he deserves to have your kids hate his guts with a vengence...


*Hell hath no fury like a womens anger and damn be the fool who gets in her way*

Donate to the "Baby Trey's Digital Camera" fund here .
#27191 - 12/29/05 10:58 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
Hey, not my problem he's a looser and went back to his wife lol...

BTW, you can take him to court for evasion of child support... You can easily prove that he quit JUST BECAUSE of child support and they'll deduct from his bank account... It's pretty simple, just have a lawer supena his payment records from his old job and show he got a raise and when you where prepairing to go to court he quit so he wouldn't have to pay... bye bye bank account...


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27192 - 12/30/05 03:09 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
you are assuming he has money in his bank account...


...I may or may not have access to his account and his online banking and he may or may not have a current balance of $17.20 and may or may not have not had a deposit since November 23rd.



boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27193 - 12/30/05 05:40 AM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
well there are some records somewhere, he has to supply his account to cash any check, if his name has ever been on an account or on a check there is a paper trail, not to mention the cash is FROM a place and they have to legally keep records.

Cashing a check doesn't post to the account as it's not a deposit, but records are still kept at the bank.


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27194 - 12/30/05 02:14 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
sweetheart, you are missing the point, he is not working. there is no check to cash.

if he is working, then it is under the table...but I don't think he is, because he would have deposited money in his bank account to pay his bills considering he has no car and has no other means of paying bills other that a check.


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27195 - 12/30/05 09:07 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
The money is somewhere, likely they have an acct together or something... cash just doesn't dissapear, it's somewhere...

Also, if it was under the counter, and you can prove it (which is rather easy) then you can also get the place of employment in trouble for assisting him in avoiding paying child support.


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27196 - 12/31/05 08:42 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
he just quit dec 5th, he has no money.

he has no other accounts because he owes two different banks money and with the new chexsystem no one will open an account for him, so that's out too.

He is a lazy fucker, he wouldn't have worked at all if I hadn't made him. And I still had to be his mom everyday, set the alarm and wake him up, cook him breakfast, and make his lunch. ...boy I don't really miss those days, I gotta say.


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27197 - 12/31/05 11:13 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
The account may not be in his name BUT his CHECKS could be cashed there; extremely common; likely he's depositing his checks in his hoes account; aka a paper trail; do some fucking thinking and fuckin get a backbone for once...


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner
#27198 - 01/01/06 05:09 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Jan 2004
Posts: 908
Girlie Offline
UGN Super Poster
Girlie  Offline
UGN Super Poster

Joined: Jan 2004
Posts: 908
In your dad's bed...
A) I have backbone...how many people on here will mouth back to you? None that I've seen, that's why you love AND hate me, and you know it.

B) I was with the man for 6 years, I was married to him for nearly 3...I think I know him a little better than you. He is not working. He's a lazy son of a bitch, he will not get a job until he absolutely has to. If he had money, it would be going into his account at some point. He hasn't had a car since last summer, he blows his money on stupid shit, and therefore didn't have the money to get it fixed. He lives in BFE. The ONLY way he has to pay his bills is by checks...from that account. When he has money, I will know it, because he will be depositing the money into his account to pay his bills. Lastly, he doesn't have a hoe. Didn't I ever tell you that story? The whole thing was apparently made up to make me jealous...ya see how well that worked don't ya. The emails? HE sent them. The whole "bun in the oven" thing...competely in his mind. I sent his sister an email and brought something about his pregnant girlfriend up and she is like "what are you talking about he hasn't been with ANYONE since you left him." So, I checked into it, called up his sister in law since she always liked me and her son hangs out with my ex all the time and she said the same thing.

He won't work until he can't live anymore. I don't even really care, fuck him. I'll have his ass locked up, he's already about 2k behind, I'm not getting any money anyways, wtf do I care? The only thing I am worried about is him claiming the kids on the income tax return because that will fuck me up. Legally he's not allowed to, they have never lived with him, but that doesn't mean he won't try.


boys lie.

<sintax>
No we do not!!!!
</sintax>
#27199 - 01/01/06 10:52 PM Re: you're gonna wanna look at this...  
Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Gremelin Offline
Community Owner
Gremelin  Offline

Community Owner

Joined: Feb 2002
Posts: 7,195
Likes: 3
Portland, OR; USA
Umm, if he's committing Social Security Fraud you can have him jailed quite quickly, my mom was for something along the same lines...

You claim your kids normally, if there is an investigation they'll see that the kids are with you and that he's the one being an idiot...


Donate to UGN Security here.
UGN Security, Back of the Web, and VNC Web Services Owner

Member Spotlight
Gremelin
Gremelin
Portland, OR; USA
Posts: 7,195
Joined: February 2002
Show All Member Profiles 
Forum Statistics
Forums45
Topics47,470
Posts82,640
Average Daily Posts8
Members2,159
Most Online1,567
Apr 25th, 2010
Latest Postings
Top Posters(All Time)
UGN Security 40,634
Gremelin 7,195
§intå× 3,255
SilentRage 1,273
Ice 1,146
pergesu 1,136
Infinite 1,041
jonconley 955
Girlie 908
unreal 860
Top Liked Users (All Time)
§intå× Likes: 1
Cold Sunn Likes: 1
Crime Likes: 1
Cyrez Likes: 1
Ghost Likes: 1
Gremelin Likes: 4
Ice Likes: 1
unreal Likes: 1
Top Liked Users (30 Days)
No Data Found
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.0
(Snapshot build 20160902)